Υπουργείο Παιδείας

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

     

www.edra.gr

ΕΔΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

 

 

 

 

Οδοιπορικό

 
Ιστορικό
Γυμνάσιο Εμπεσού  
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
 
Περιβαλλοντική Εκπ.  
Αγωγή Υγείας  
Πολιτιστικές Δραστ.  
Ευέλικτη Ζώνη  
Θέματα Ισότητας
ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
Αιτωλοακαρνανία
Ε.Λ. Εμπεσού
www.Google.com.gr  

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ
ΑΞΟΝΑΣ 4 – ΜΕΤΡΟ 4.1 – ΕΝΕΡΓΕΙΑ 4.1.1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΗΣ 4.1.1.α
«Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά Προγράμματα
για την προώθηση της ισότητας των φύλων»

Το έργο συγχρηματοδοτείται 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.) και 25% από Εθνικούς Πόρους
 
Σχέσεις δύο φύλλων και επαγγελματική αποκατάσταση

Αγόρι ή κορίτσι; Η πρώτη ερώτηση που ακούγεται μόλις γεννιόμαστε και μας ακολουθεί σε ολόκληρη τη ζωή μας, σε διάφορους τομείς και στον επαγγελματικό.
Στις παλιότερες εποχές, η επαγγελματική αποκατάσταση των κοριτσιών δεν έπαιζε σημαντικό ρόλο. Την οικογένεια απασχολούσε περισσότερο η επαγγελματική αποκατάσταση των αγοριών και το πώς να εκπαιδεύσουν τα κορίτσια στο να γίνουν σωστές σύζυγοι και μητέρες. Τα κορίτσια για πολλά χρόνια δεχόταν παθητικά τις διακρίσεις που γινόταν σε βάρος τους, είτε στην οικογένεια ,είτε στην κοινωνία. Έτσι έμεναν μακριά από την δημόσια οικονομική και επαγγελματική δραστηριότητα του τόπου, αγράμματες και απληροφόρητες.
Σήμερα, έχουν αλλάξει καθόλου τα πράγματα; Τα σημερινά παιδιά συνεχίζουν να γαλουχούνται με τις ίδιες ιδέες;

 
Στα πλαίσια του προγράμματος “Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων” προσπαθήσαμε παρεμβαίνοντας να δώσουμε απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα.
 
Υπεύθυνοι καθηγητές: α) Λάζαρης Ευστάθιος
β) Παππάς Βάιος
 
Θέμα παρέμβασης: “Επιλογές ζωής των νέων της περιοχής του Βάλτου”
 
Με ευθύνη των υπευθύνων καθηγητών συντάχτηκε ερωτηματολόγιο από τους μαθητές και μοιράστηκε στη τοπική κοινωνία (μαθητές - γονείς – ηλικιωμένους). Σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν να διερευνηθεί ο τρόπος επιλογής των επαγγελμάτων από τις παλιότερες γενιές διαχρονικά μέχρι τις νεότερες σήμερα. Έγινε επεξεργασία των στοιχείων από τους μαθητές και βγήκαν συμπεράσματα.
 
Στα πλαίσια εφαρμογής του προγράμματος, πραγματοποιήθηκαν από το Γυμνάσιο και το Λύκειο Κοινές Δραστηριότητες:
α)Εκπαιδευτική εκδρομή στο συνεταιρισμό γυναικών με παραδοσιακά προϊόντα στη Φραγκίστα Ευρυτανίας.
β) Βιντεοσκόπηση συζητήσεων σε καφενεία του χωριού, σχετικά με το πρόγραμμα.
γ) Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος σε εκδήλωση του Σχολείου.